placeholder
Sihtgrupp: 1-3 klass I kooliaste, 4-6 klass II kooliaste, 7-9 kl III kooliaste, Gümnaasium, Täiskasvanud
Lühikirjeldus:

Läbimõeldult poes käies on võimalik säästa keskkonda, aega ja raha.

placeholder
Sihtgrupp: 1-3 klass I kooliaste, 4-6 klass II kooliaste, 7-9 kl III kooliaste, Gümnaasium, Täiskasvanud
Lühikirjeldus:

Märka pakendit ja kogu need eraldi kokku, loputa kergelt üle, pesta pole vaja.

placeholder
Sihtgrupp: 1-3 klass I kooliaste, 4-6 klass II kooliaste, 7-9 kl III kooliaste, Gümnaasium, Täiskasvanud
Lühikirjeldus:

Videost leiab vastuse miks on oluline märgata pakendeid ja mida nendega teha.

placeholder
Sihtgrupp: 1-3 klass I kooliaste, 4-6 klass II kooliaste, 7-9 kl III kooliaste, Gümnaasium, Täiskasvanud
Lühikirjeldus:

Videost leiab vastuse miks on oluline märgata pakendeid ja mida nendega teha.

Haridusprogramm
Autor: Roomet Ild
Sihtgrupp: 4-6 klass II kooliaste, 7-9 kl III kooliaste
Lühikirjeldus:

Inimene on alati tahtnud lennata ja püüdnud leiutada viise, kuidas õhus püsida. Kui avastati, et kuum õhk on jahedast hõredam ning et õhku saab püüda „ümbriku sisse“, valmisid esimesed kuumaõhuapllide prototüübid. Esimesena sai lendamiseks mõeldud agregaat kasutust sõjalisel otstarbel: õhupallil sõitjaid ehk aeronaute kasutati luurajatena.

Tänapäeval on kuumaõhupallisõit pigem meelelahutus või hobitegevus. Sama füüsikalise põhimõttega on igaühel võimalik tutvuda veel levinuma seadeldise – taevalaterna näitel. Kuidas aga kuumaõhupalli või taevalaternat juhtida saab? Mis paneb neid õhku tõusma ja kuidas need tagasi maa peale tuua?

Maakond: Harjumaa