
Generation Awake on Euroopa Komisjoni loodud kampaania, et rõhutada seda, mida igaüks meist saab igapäevases elus teha vee, energia ja muude loodusvarade säästmiseks ning jäätmete vähendamiseks.

Kasvav maailma rahvastik vajab rohkem toitu ja sööb üha rohkem liha. Odava liha tootmine vajab suures hulgas loomasööta ning see omakorda nõuab palju maad ja vett. Lisaks tekitab lihatootmine suures koguses süsihappegaasi, veekogude reostust ja looduse mitmekesisuse vähenemist. Taimse toiduga oleks võimalik toita rohkem inimesi kui lihaga, kuid lihatootmine on endiselt paljude inimeste põhiline töö. Näiteks mitmes arengumaas saavad naised oma sissetuleku tänu lehma, kana või kitse omamisele.

Keskkonnaridusliku sisuga õppeklipp teemal “Tarbimine”. 2-5-minutiliste, lavastuslike lühifilmide ülesehitus on läbi kõikide teemade ühesugune: esimeses osas saab (ka üle võlli) nalja, lõpuosas esitab näitleja teemakohase teadusliku definitsiooni ning toob mõne näite.