Kuidas säästa targalt, kuidas olla tõhus ressursside kasutaja?

Sihtgrupp: 4-6 klass II kooliaste, 7-9 kl III kooliaste, Gümnaasium, Täiskasvanud
Lühikirjeldus:
Keskus: Keskkonnaharidus.ee

Sihtgrupp: 7-9 kl III kooliaste, Gümnaasium, Täiskasvanud
Lühikirjeldus:
Keskkonnajuhtimissüsteemi EMAS rakendamine Eesti Energia IRU tehases
Keskus: Keskkonnaharidus.ee

Sihtgrupp: 4-6 klass II kooliaste, 7-9 kl III kooliaste, Gümnaasium, Täiskasvanud
Lühikirjeldus:
Keskus: Keskkonnaharidus.ee

Sihtgrupp: 7-9 kl III kooliaste, Gümnaasium
Lühikirjeldus:
Säästvat arengut toetava hariduse põhimõtteid järgivana ei paku valikumäng valmis fakte ja tõdesid, pigem kutsutakse õpilasi arutlema oluliste keskkonnateemade üle. Eesmärgiks on õpilaste mõtlemis-, arutlus- ja esinemisoskuste arendamine; peamisteks meetoditeks on grupitöö, rollimäng, diskussioon. Mängijad on asetatud erisugustesse olukordadesse, neil tuleb kujutletavalt langetada elukeskkonda mõjutavaid otsuseid või teha valikuid erinevate võimaluste vahel.
Keskus: Keskkonnaharidus.ee

Sihtgrupp: 7-9 kl III kooliaste, Gümnaasium, Täiskasvanud
Lühikirjeldus:
Keskkonnaridusliku sisuga õppeklipp teemal “Tarbimine”. 2-5-minutiliste, lavastuslike lühifilmide ülesehitus on läbi kõikide teemade ühesugune: esimeses osas saab (ka üle võlli) nalja, lõpuosas esitab näitleja teemakohase teadusliku definitsiooni ning toob mõne näite.
Keskus: Keskkonnaharidus.ee