Õppematerjalide kaanefoto
Sihtgrupp: 1-3 klass I kooliaste, 4-6 klass II kooliaste, 7-9 kl III kooliaste, Gümnaasium
Lühikirjeldus:

Õppematerjalid Koreli oja pargi elurikkuse uurimiseks on koostatud eesti ja vene keeles ning on suunatud neljale kooliastmele:

1) Põhikooli I kooliastme õppeprogramm "Väikesed keskkonnadetektiivid Koreli oja pargis" õppematerjalide nimekiri, õpetaja juhend, töölehed, muti ja mügri toit

2) Põhikooli II ja III astme õppeprogramm "Keskkonnadetektiivid Koreli oja pargis" õppematerjalide nimekiri, abimaterjal, õpetaja juhend, töölehed.

3) Gümnaasiumi õppeprogramm "Koreli oja uuringud" õppematerjalide nimekiri, abimaterjal, õpetaja juhend, töölehed

Koreli oja määrajad: linnud, maismaataimed, mullaloomad, mutt ja mügri, puud, veeselgrootud, veetaimed, võilill

meri ja kestliku arengu haridus
Tartu loodusmaja
Sihtgrupp: Täiskasvanud
Lühikirjeldus:

Koolituse „Meri ja kestliku arengu haridus“ materjalide kogumik, mis käsitleb Eesti kohalikust vaatenurgast Läänemeres toimuvaid muutusi elurikkuse, kliimamuutuste, reostuse ja ökosüsteemiteenuste kontekstis ning selle seoseid inimtegevusega.

Maakond: Tartumaa
Mets ja kestliku arengu haridus
Maris Mägi
Sihtgrupp: Täiskasvanud
Lühikirjeldus:

Koolituse „Mets ja kestliku arengu haridus“ materjalide kogumik, mis keskendub Eesti metsade elurikkusele, selle muutumisele seoses globaliseerumisega ja kliima muutumisega ning metsa ökoloogiliste väärtuste kaitse vajalikkusele inimtegevuse eest.

Maakond: Tartumaa
HOB seiklus elurikkuses
Sihtgrupp: Lasteaed, 1-3 klass I kooliaste
Lühikirjeldus:

HOB seiklus elurikkuses. Praktilised tegevused digiajastul 2020. Käsiraamat 5-9 aastaste laste õpetajatele

Maakond: Harjumaa
rikas elu
Sihtgrupp: Lasteaed, 1-3 klass I kooliaste, 4-6 klass II kooliaste, 7-9 kl III kooliaste, Gümnaasium, Täiskasvanud
Lühikirjeldus:

Elurikkus meie ümber on sageli midagi sellist, mida peame iseenesestmõistetavaks, tavaliseks, igaveseks. Märkame sagedamini seda, mis otseselt meid
puudu tab, huvitab või segab. On piiratud hulk neid, keda tunneme paremini, kellega suhtleme tihedamalt, keda märkame sagedamini. Seda nii inimeste kui
ka teiste olendite hulgas. Pole hästi võimalik ette kujutada, et keegi tunneks ja suhtleks maakera kõigi 7 ja poole miljardi inimesega, niisamuti ei ole tõenäoline, et keegi tunneks kogu meie planeedi ja isegi tillukese Eesti kõiki elusolendeid. Seda polegi vaja. Kuid oluline on teadmine, et oleme oma planeedil tihedalt seotud kõigi olenditega, kes siin meiega koos oma elu elavad, jagades õhku, maad ja vett. Koostööd tehes ja konkureerides, olemasolevaid ressursse kasutades ja keskkonda kujundades, infot ammutades ja infot jagades, elades ja surres.

Maakond: Tartumaa