
Kahepäevane muukeelsetest peredest pärit lastele suunatud keskkonnahariduslik õppeprogramm. mis on mõeldud 8.-9- klassidele. Programm sisaldab keskkonnamänge, ilmastikuvaatlusi, erinevaid ilmastikunähtusi tutvusvaid katseid ning esitlust.

Keskkonnaridusliku sisuga õppeklipp teemal “Tarbimine”. 2-5-minutiliste, lavastuslike lühifilmide ülesehitus on läbi kõikide teemade ühesugune: esimeses osas saab (ka üle võlli) nalja, lõpuosas esitab näitleja teemakohase teadusliku definitsiooni ning toob mõne näite.

Veealuse maailma salapära ja ilu on alati inimesi köitnud. Kui tänapäeval võib allveemaailma avastada juba turistina, oli sukeldumise ja veealuse transpordi algus hoopis keerulisem. Kõigepealt oli vaja välja mõelda, kuidas saada inimene vee alla koos vajaliku õhuvaruga. Järgmiseks tuli lahendada probleem, kuidas inimorganismi kaitsta vee surve eest, millega veeorganismid on sügavustes kohanenud.
Allveelaevasõiduga seonduvad küsimused saavad selgemaks õppeprogrammis, kus õpilased katsetavad vedelike tihedustega ja võimalustega õhku vee alla viia. Lisaks käsitletakse õppeprogrammis ka tiheduse sõltuvust temperatuurist ning tiheduse ja ruumala seoseid.

Kui tavainimese käest küsida, mis on kõige tähtsam eluressurss, võib kuulda kõige erinevamaid vastuseid: õhk, metsad, toit jne. Muidugi on selles ka killuke tõde, kuid ilmselgelt oleks õigeks vastuseks: vesi. See on nii eluhäll, kui seda toetav peamine komponent, kuid kahjuks on see majandusarengu sajandil ka üks suuremaid inimkonna muresid.

Kui tavainimese käest küsida, mis on kõige tähtsam eluressurss, võib kuulda kõige erinevamaid vastuseid: õhk, metsad, toit jne. Muidugi on selles ka killuke tõde, kuid ilmselgelt oleks õigeks vastuseks: vesi. See on nii eluhäll, kui seda toetav peamine komponent, kuid kahjuks on see majandusarengu sajandil ka üks suuremaid inimkonna muresid.