placeholder
Sihtgrupp: 7-9 kl III kooliaste, Gümnaasium
Lühikirjeldus:

SA Teaduskeskus AHHAA poolt KIKi poolt toetatud projekti "Keskkonnateadlikkuse õppeformaat JÄLJERADA" raames valminud töölehed energiasäästu, jäätmekäitluse ja veeringluse teemadel. Töölehed on suunatud algkoolile ning iga JÄLJERAJA kolme raja (energia-, jäätme- ja veeraja) juurde kuuluvad ülesanded on tähistatud töölehe nurgas oleva sümboliga (elektripirni, jäätmeringluse või veetilga tähisega).

Maakond: Tartumaa
placeholder
Sihtgrupp: 7-9 kl III kooliaste, Gümnaasium, Täiskasvanud
Lühikirjeldus:

Keskkonnajuhtimissüsteemi EMAS rakendamine ettevõttes Tallinna Vesi

placeholder
Sihtgrupp: 7-9 kl III kooliaste, Gümnaasium, Täiskasvanud
Lühikirjeldus:

Keskkonnaridusliku sisuga õppeklipp teemal “Tarbimine”.  2-5-minutiliste, lavastuslike lühifilmide ülesehitus on läbi kõikide teemade ühesugune: esimeses osas saab (ka üle võlli) nalja, lõpuosas esitab näitleja teemakohase teadusliku definitsiooni ning toob mõne näite.

Joo kraanivett
Tallinna Vesi
Sihtgrupp: 7-9 kl III kooliaste, Gümnaasium, Täiskasvanud
Lühikirjeldus:

Videoklipp, kus nipid ja faktid meie igapäevasest kraaniveest.

Maakond: Harjumaa
Õppemäng kus on elu mõistlikum ja säästlikum
Jüri Lõun
Sihtgrupp: 4-6 klass II kooliaste, 7-9 kl III kooliaste, Gümnaasium, Täiskasvanud
Lühikirjeldus:

Mida enam kasvab keskkonnateadlikkus, seda targemad ja säästvamad me püüame oma igapäevavalikutes olla. Ent kas kõik meie tegevused on targad ja keskkonnasõbralikud? Kas suudame hoomata meie tegevuse tervikpilti, mis koosneb nii soojuse, transpordi, elektriseadmete, toidu, vee, jäätmete ja heaoluteenuste tarbimisest? Õppevahend on magnettahvel, millel õpilased saavad anda punkte neljale tüüpilisele Eesti leibkonnale.