placeholder
Sihtgrupp: 4-6 klass II kooliaste, 7-9 kl III kooliaste, Gümnaasium
Lühikirjeldus:

Rohelise Kooli 5.06.2019 konverentsil esinenud Aveliina Helmi ettekanne: Igaühe looduskaitse - miks on aeg igaühel loodust kaitsta ja kuidas seda teha?

kliimamuutustega
Sihtgrupp: 4-6 klass II kooliaste, 7-9 kl III kooliaste, Gümnaasium, Täiskasvanud
Lühikirjeldus:

Keskkonnaministeeriumis valminud kliimamuutustega kohanemise arengukavas on välja selgitatud kliimamuutustele kõige haavatavamad valdkonnad ja pandud paika tegevused, millega paraneb Eesti riigi valmisolek ja võimekus kliimamuutustega toimetulekuks.

keelekümblus
Sihtgrupp: 1-3 klass I kooliaste, 4-6 klass II kooliaste, 7-9 kl III kooliaste, Gümnaasium
Lühikirjeldus:

Keskkonnahariduslike keelekümblusprogrammide kogumik Сборник учебных природоведческих программ по методу языкового погружения Keskkonnahariduslike keelekümblusprogrammide kogumik on koostatud KIK 2011 aasta Keskkonnateadlikkuse projekti nr 141 „Keskkonnahariduslike keelekümblusprogrammide koostamise koolitus ning vastavate programmide väljatöötamine“ raames. Kogumik sisaldab 18 õppeprogrammi põhikooli ja gümnaasiumi õpilastele, mis koosnevad metoodilisest juhendist ja töölehtedest. Programmid koostasid keelekümblusprogrammide koolitusel osalenud Ida-Virumaa õpetajad. Kogumik on kasutamiseks kõigile, kes viivad läbi keskkonna- ja loodusteemalisi keelekümblusprogramme eesti ja vene keeles.

placeholder
Sihtgrupp: 7-9 kl III kooliaste, Gümnaasium, Täiskasvanud
Lühikirjeldus:

 

Keskkonnaridusliku sisuga õppeklipp teemal “Ilm ja kliima”.  2-5-minutiliste, lavastuslike lühifilmide ülesehitus on läbi kõikide teemade ühesugune: esimeses osas saab (ka üle võlli) nalja, lõpuosas esitab näitleja teemakohase teadusliku definitsiooni ning toob mõne näite.

placeholder
Sihtgrupp: 7-9 kl III kooliaste, Gümnaasium, Täiskasvanud
Lühikirjeldus:

 

Keskkonnaridusliku sisuga õppeklipp teemal “Ilm ja kliima”.  2-5-minutiliste, lavastuslike lühifilmide ülesehitus on läbi kõikide teemade ühesugune: esimeses osas saab (ka üle võlli) nalja, lõpuosas esitab näitleja teemakohase teadusliku definitsiooni ning toob mõne näite.