Tilgu
Tallinna Vesi
Sihtgrupp: Lasteaed, 1-3 klass I kooliaste
Lühikirjeldus:

Tilgu mõistatuste raamat 

Maakond: Harjumaa
UNESCO ühendkoolide võrgustik piltides ja arvudes Ülevaade tegevustest 2018–2019
Sihtgrupp: 4-6 klass II kooliaste, 7-9 kl III kooliaste, Gümnaasium
Lühikirjeldus:

ülevaatlik kogumik UNESCO ühendkoolide võrgustiku tegevustest aastatel 2018-2019. Kogumik tutvustab toimunud üritusi ja koolides tähistatud teemapäevi, Läänemere projekti harrastusteaduslikke programme (lindude ökoloogia programm, jõevaatluste programm, fenomenoloogiliste vaatluste programm, vee- ja õhukvaliteedi programm ning rannikuvaatluste programm). Samuti annab ülevaate maailmahariduslikest tegevustest ja kestliku arengu haridusest Eestis ning rahvusvahelistest koostöö üritustest nagu laagrid, viktoriinid, reisid, matked, jne. Enda kogemusi ja muljed edastavad paljude osalenud koolide õpilased, õpetajad ja võrgustiku koordinaatorid ise.

Maakond: Tartumaa
placeholder
Sihtgrupp: 1-3 klass I kooliaste, 4-6 klass II kooliaste, 7-9 kl III kooliaste, Gümnaasium, Täiskasvanud
Lühikirjeldus:

Keskkonnainvesteeringute keskuse (KIK) ning Tallinna Ülikooli haridusuuenduse tippkeskuse toel toimunud koolitusprojekti “Formaal- ja mitteformaalhariduse asutuste ja ülikoolide koostöö säästva arengu hariduse õppeprogrammide ettevalmistamiseks ja kvaliteedi monitoorimiseks – pilootprojekt” eesmärkideks oli tõhustada riikliku õppekava läbiva teema “Keskkond ja jätkusuutlik areng” täitmist formaal- ja mitteformaalhariduse õppeasutuste koostöös. Projekti käigus arendati ülikoolide õppejõudude-teadurite (Elina Malleus, Grete Arro, Liisa Puusepp, Mihkel Kangur) kaasabil õpetajate ja keskkonnahariduskeskuste juhendajate koostöö oskuseid teaduspõhiste säästva arengu haridust toetavate õppeprogrammide- ja materjalide ettevalmistamisel.

ÜLESANDED KESKKONDLIKU ORIENTEERUMISE KORRALDAMISEKS
Peipsi Koostöö Keskus
Sihtgrupp: 7-9 kl III kooliaste
Lühikirjeldus:

Ülesannete kogumik on mõeldud eelkõige keskkondlike orienteerumiste korraldamiseks, kuid ülesandeid saab kasutada ka muudeks tegevusteks.

Mis on keskkondlik orienteerumine? See on kaardi abil liikumine ning kontrollpunktide otsimine maastikul või linnakeskkonnas. Igas kontrollpunktis ootab osalejat keskkonnateemaline käeline või tekstiline ülesanne. Keskkondlik orienteerumine on hea moodus ühendada värskes õhus liikumine ja teadmiste omandamine interaktiivsel ning huvitaval moel.

Maakond: Tartumaa
circular classroom
Sihtgrupp: 7-9 kl III kooliaste, Gümnaasium
Lühikirjeldus:

Kuidas õpetada ringmajanduse põhimõtteid?  Siit leiad Videod Õppemoodulid Juhised õpetajale ja õpilasele praktilised ülesanded ja töölehed.