kalanduse mäng
Sihtgrupp: 7-9 kl III kooliaste, Gümnaasium, Täiskasvanud
Lühikirjeldus:

Kalanduse teabekeskuse algatusel on valminud võistluslik mälumäng "Tunne Eesti kalandust!". Mängides ja 200 trikiga küsimusele vastates saad katsuda oma teadmisi kalapüügist ja veeasukate iseärasustest, põigates kalanduse ajalukkugi.

Kui taimed räägivad ja lapsed kuulavad
Katrina Tang
Sihtgrupp: 1-3 klass I kooliaste, 4-6 klass II kooliaste, 7-9 kl III kooliaste, Gümnaasium, Täiskasvanud
Lühikirjeldus:

Vabavaralise audiovisuaalse audiogiidi eesmärk on pakkuda Pernova Loodusmaja kodulehe/ maja külastajale elamuslikku ja õpetlikku ülevaadet 3 erineva kliimavöötme taimedest ning nende tähtsusest looduses neljas erinevas keeles (eesti, vene, soome, inglise).

Õppematerjalis omandatud teadmisi saab kontrollida töölehtede abil. Töölehed on loodud erinevatele kooliastmetele ja seotud RÕK-ga.

Audiogiid

Õppematerjali loomist rahastas Keskonnainvesteeringute Keskus ja Pärnu Linnavalitsus.

Maakond: Pärnumaa
placeholder
Sihtgrupp: Täiskasvanud
Lühikirjeldus:

Autotroofne toitumine

Õppeaine „Üldine hüdrobioloogia“ raames käesoleva õpiobjekti läbitöötamine annab tudengile algteadmised peamistest toitumistüüpidest ja autotroofse toitumise iseärasustest vesikeskkonnas. Õpiobjekti eesmärgiks on toetada õppeaine auditooriumivälist omandamist ja soodustada üliõpilaste iseseisvat tööd.

placeholder
Sihtgrupp: Täiskasvanud
Lühikirjeldus:

Meromiktilised järved

Õppeaine „Limnoloogia ja hüdrokeemia“ raames käesoleva õpiobjekti läbitöötamine annab tudengile algteadmised meromiktilistest järvedest, nende ökosüsteemist ja erinevustest võrreldes muude pinnaveekogudega. Õpiobjekti eesmärgiks on toetada õppeaine omandamist ja soodustada üliõpilaste iseseisvat tööd.

placeholder
Sihtgrupp: Täiskasvanud
Lühikirjeldus:

Soolajärved

Õppeaine „Limnoloogia ja hüdrokeemia“ raames käesoleva õpiobjekti läbitöötamine annab tudengile põhilised teadmised soolajärvedest, nende kujunemisest ja iseärasustest võrreldes mageveejärvedega. Õpiobjekti eesmärgiks on toetada õppeaine auditooriumivälist omandamist ja soodustada üliõpilaste iseseisvat tööd.