rannaniidukohvri sisu
Märt Kose
Sihtgrupp: Lasteaed, 1-3 klass I kooliaste, 4-6 klass II kooliaste, 7-9 kl III kooliaste, Gümnaasium, Täiskasvanud
Lühikirjeldus:

Rannaniidukohver kaasaskantava ekspositsioonina võimaldab tutvustada Eesti rannaniite ja nende elustiku komponentide olulisust ökosüsteemi toimimisel, sealhulgas inimese tegevuse olulisust ja vajalikkust. Tutvustab sõnnikuga seotud elustikku ja protsesse ja aitab teadvustada karjatamise ja sõnniku tähtsust ökosüsteemide toimimises rannaniidu näitel.

rannaniidud
Sihtgrupp: 4-6 klass II kooliaste, 7-9 kl III kooliaste, Gümnaasium
Lühikirjeldus:

Rannaniitude kujunemine Rannaniitude majandamine Rannaniitude taastamine Rannaniitude elustik Projekti "Õppematerjalid looduskaitse ja kaitsekorralduslike tegevuste tutvustamiseks"  käigus valmisid õppeotstarbelised teisaldatavad Roll-Up esitlusstendid (15 tk) järgmiste teemakäsitlustega: „Puisniitude elustik ja kaitseväärtused“ , 5 stendi ; "Rannaniitude kaitsekorraldus ja looduskaitse", 5 stendi; " Eesti kahepaiksed ja nende kaitse korraldamine", 5 stendi ning koolidele mõeldud rannaniitude kaitse teemalised töölehed koos juhendiga õpetajale. 

placeholder
Sihtgrupp: 1-3 klass I kooliaste, 4-6 klass II kooliaste, 7-9 kl III kooliaste, Gümnaasium
Lühikirjeldus:

Koduloomad rannaniidul 1. osas räägitakse lähemalt lehmast. Lühifilmid on jaotatud teemadeks ning soovi korral on võimalik vaatata ka ainult teatud lõiku. 

placeholder
Sihtgrupp: 1-3 klass I kooliaste, 4-6 klass II kooliaste, 7-9 kl III kooliaste, Gümnaasium, Täiskasvanud
Lühikirjeldus:

Koduloomad rannaniidul 2. osas räägitakse lähemalt lambast. Lühifilmid on jaotatud teemadeks ning soovi korral on võimalik vaatata ka ainult teatud lõiku. 

placeholder
Sihtgrupp: 1-3 klass I kooliaste, 4-6 klass II kooliaste, 7-9 kl III kooliaste, Gümnaasium, Täiskasvanud
Lühikirjeldus:

Koduloomad rannaniidul 3. osas räägitakse lähemalt kitsest. Lühifilmid on jaotatud teemadeks ning soovi korral on võimalik vaatata ka ainult teatud lõiku. Lühifilmid sobivad aktiivseks kasutamiseks teema sissejuhatuseks õppeprotsessis kui ka teema kaupa esitamiseks erinevate programmide ja tegevuste toetamiseks.