situatsioonipildid
Sihtgrupp: Lasteaed
Lühikirjeldus:

Alushariduse programmile “Mina ja keskkond” vastav neljast keskkonnaalasest (energiasääst, jäätmed,  vesi, looduskaitse) situatsioonipildist koosnev  postrite/situatsioonipiltide komplekt. Piltide alusel töötati välja eesti keele õppeprogramm lastele, kelle emakeeleks on vene keel. 

Maakond: Harjumaa
placeholder
Sihtgrupp: 7-9 kl III kooliaste, Gümnaasium, Täiskasvanud
Lühikirjeldus:

Keskkonnaridusliku sisuga õppeklipp teemal “Eesti loodusvarad ja nende kasutamine”.  2-5-minutiliste, lavastuslike lühifilmide ülesehitus on läbi kõikide teemade ühesugune: esimeses osas saab (ka üle võlli) nalja, lõpuosas esitab näitleja teemakohase teadusliku definitsiooni ning toob mõne näite.

placeholder
Sihtgrupp: 7-9 kl III kooliaste, Gümnaasium, Täiskasvanud
Lühikirjeldus:

Keskkonnaridusliku sisuga õppeklipp teemal “Tarbimine”.  2-5-minutiliste, lavastuslike lühifilmide ülesehitus on läbi kõikide teemade ühesugune: esimeses osas saab (ka üle võlli) nalja, lõpuosas esitab näitleja teemakohase teadusliku definitsiooni ning toob mõne näite.

placeholder
Sihtgrupp: 7-9 kl III kooliaste, Gümnaasium, Täiskasvanud
Lühikirjeldus:

Keskkonnaridusliku sisuga õppeklipp teemal “Tarbimine”.  2-5-minutiliste, lavastuslike lühifilmide ülesehitus on läbi kõikide teemade ühesugune: esimeses osas saab (ka üle võlli) nalja, lõpuosas esitab näitleja teemakohase teadusliku definitsiooni ning toob mõne näite.

valikumäng
Sihtgrupp: 7-9 kl III kooliaste, Gümnaasium
Lühikirjeldus:

Säästvat arengut toetava hariduse põhimõtteid järgivana ei paku valikumäng valmis fakte ja tõdesid, pigem kutsutakse õpilasi arutlema oluliste keskkonnateemade üle. Eesmärgiks on õpilaste mõtlemis-, arutlus- ja esinemisoskuste arendamine; peamisteks meetoditeks on grupitöö, rollimäng, diskussioon. Mängijad on asetatud erisugustesse olukordadesse, neil tuleb kujutletavalt langetada elukeskkonda mõjutavaid otsuseid või teha valikuid erinevate võimaluste vahel.