UNESCO ühendkoolide võrgustik piltides ja arvudes Ülevaade tegevustest 2018–2019
Sihtgrupp: 4-6 klass II kooliaste, 7-9 kl III kooliaste, Gümnaasium
Lühikirjeldus:

ülevaatlik kogumik UNESCO ühendkoolide võrgustiku tegevustest aastatel 2018-2019. Kogumik tutvustab toimunud üritusi ja koolides tähistatud teemapäevi, Läänemere projekti harrastusteaduslikke programme (lindude ökoloogia programm, jõevaatluste programm, fenomenoloogiliste vaatluste programm, vee- ja õhukvaliteedi programm ning rannikuvaatluste programm). Samuti annab ülevaate maailmahariduslikest tegevustest ja kestliku arengu haridusest Eestis ning rahvusvahelistest koostöö üritustest nagu laagrid, viktoriinid, reisid, matked, jne. Enda kogemusi ja muljed edastavad paljude osalenud koolide õpilased, õpetajad ja võrgustiku koordinaatorid ise.

Maakond: Tartumaa
Läänemere projekt
Sihtgrupp: 4-6 klass II kooliaste, 7-9 kl III kooliaste, Gümnaasium
Lühikirjeldus:

Tähistamaks Läänemere Projekti 30. tegevusaastat kogus Tartu loodusmaja nii Eesti kui teiste riikide BSP-koolidelt projektiga seotud häid näiteid: praktiliste tööde ja vaatluste juhendeid, koostöökogemusi, õppekäikude, konkursside ja sündmuste kirjeldusi jpm. 

Maakond: Tartumaa
Sinine klassiruum Labor
Sihtgrupp: 7-9 kl III kooliaste
Lühikirjeldus:

Õppematerjal, mida käes hoiad, sobib eelkõige kasutamiseks põhikooli III astme (7.-9. klass) loodusainetes. „Sinine Klassiruum: Labor“ sisaldab nelja peamist teemat: • koduste vahenditega vee puhastamine; • vee liikumine ja Pascali seadus; • taimekasvatuseksperiment; • reovee mõju Läänemerele.

Maakond: Harjumaa
Sinine klassiruum. Abiks tundide läbiviimisel
Tallinna Vesi
Sihtgrupp: 4-6 klass II kooliaste
Lühikirjeldus:

Raamat on mõeldud uut riiklikku õppekava toetava materjalina II kooliastme loodusõpetuses. Käsitletud on suurt osa veega seotud teemadest veeolekutest ja omadustest vee reostuse probleemi ning veekaitseni. Teadlikult on kohati erinevaid õppeaineid omavahel lõimitud. Rõhk on eelkõige vee säästlikul kasutamisel ning metoodika on valitud selliselt, et õpilased saaksid võimalikult palju iseseisvalt teemasid läbi arutada ja katsetada

Maakond: Harjumaa