Metskits
Tairi Tappo
Sihtgrupp: 4-6 klass II kooliaste, 7-9 kl III kooliaste, Gümnaasium, Täiskasvanud
Lühikirjeldus:

Jagame oma elukeskkonda teiste liikidega, sealhulgas metsloomadega. Selleks, et vältida hirmu ja konfliktiolukordi metsloomadega, on oluline teada ja mõista metsloomade loomulikku elukorraldust. Me ei tohiks sekkuda teadmatusest metsloomade ellu. 

Keskkonnaameti keskkonnahariduse büroo loodud e-õppematerjal "Kohtumine metsloomaga" koosneb viiest videoklipist (sissejuhatus ja neli alateemat), teemadega seotud kinnistavatest ülesannetest ning kokkuvõtlikust mängulisest ülesandest.

Õppematerjal on eeskätt loodud 6. klassidele KEAT (Kaitse end ja aita teist) koolitusteks, kuid sobib ka teiste metsloomadega seotud teemade käsitlemiseks. 

Maakond: Pärnumaa
mõtle mida tarbid
Sihtgrupp: Gümnaasium
Lühikirjeldus:

Paljud igapäevases olmes kasutatavad tooted sisaldavad nii keskkonnale kui ka meie tervisele ohtlikke aineid. Mida peidab endas see mugavus, mis meile meeldib? Kõik kirevavärvilised lelud, vett ja mustust hülgav vaip ja mööbel, tulekindlad kardinad, teler, sülearvuti jne?

thinkbefore.eu veebilehel on kokku kogutud kolme Euroopa Komisjoni poolt rahastatud projekti tulemused ja trükised.

foodweb
Sihtgrupp: 7-9 kl III kooliaste, Gümnaasium
Lühikirjeldus:

Õpetaja käsiraamat koosneb neljast peatükist, mis keskenduvad erinevatele teemadele: saasteained toidus; toidu olelusring ja keskkonnamõju; toidu, tervise ja keskkonnaga seotud mõistlike valikute tegemine ning Läänemeri ja toidu tootmine. Materjal sisaldab juhendeid õpetajale ning töölehti ja rühmatööülesandeid õpilastele. Õppevahendid põhinevad projekti FOODWEB - Läänemere keskkond, toit ja tervis: harjumustest teadlikkuseni” raames koostatud veebirakendustel ja muudel materjalidel, mis on tasuta kättesaadavad veebilehel.

placeholder
Sihtgrupp: Gümnaasium, Täiskasvanud
Lühikirjeldus:

Veebipõhine õppematerjal: Sinivetikad

Õpiobjektis kirjeldatakse planktilise eluviisiga sinivetikaid, nende tähtsamaid rühmi, levikut ja ökoloogiat.